Jul 10, 2009

APA SUDAH JADI NI...

gambar di atas: ini salah satu pemimpin budak x matang. ceritanya berkenaan dgn gambar bacala sendiri... memula aku dgr penjelasan: aku terus berkata" bodohnya"

  • sedihnya aku apabila pemimpin-pemimpin kita terdiri daripada monyet-monyet yg bodoh.
  • aku jenis open minded punya orang, tujuan aku mengundi adalah untuk memilih pemimpin bukannya parti. aku x sokong mana-mana parti politik. aku melihat dari segi kepimpinan.
  • ada yg x mau undi parti lain sbb diorg syg parti, tapi pemimpin diorg jahil. kolotla pengundi mcm ni.
  • jangan tau nak berkuasa jer, nak dapat kedudukan tapi hampeh giler babi.
  • wahai pemimpin-pemimpin ku, jgn bodohkan diri kamu, dan jgn memperbodohkan kami.
  • jadi profesional la beb.
  • ingat macam bancuh kopi ker nak jadi pemimpin.
  • ajak rakyat buat kerosakan
  • ajak rakyat saling benci membenci
  • pergi mampus la klu gitu...
  • kami nakkan pemimpin yang punyai pengaruh dan tinggi akal kepimpinannya.
  • yang berjaya memartabatkan bangsa dan negara. apatah lagi agama.
  • kita dah ada sorg pemimpin sedemikian, Dr.M
  • terima kasih Dr.M, mentaliti saudara amat saya pandang tinggi, bangsa melayu dimartabatkan dan tidak lagi menjadi bangsa yg dibuli.
  • siapa pulak selepas ini, cepat? siapa? jawatan terbuka, x kira dari parti mana2 pun.

No comments:

Koleksi lagi sempoi

Koleksi lagi sempoi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...