Mar 9, 2009

basuh bosan

boring, bosan, xda keja...ni la keja aku... dan hasilnya>>>

amacam? bekenan x?!
macam kulit album plak. :P


DSJ tilt-shift photography
testing power boleh tahan la.

Mar 7, 2009

BUNGA API TERBESAR DI DUNIA 2009

kagum....
ini yang boleh aku katakan. ada duit apa-apa saja boleh buat.

pertunjukkan bunga api ni bisa membuatkan hadirin bangun dari kerusi dengan sendirinya dan x sedar walaupun lumpuh dek kerana kekaguman berjuta dolar meletup pada malam tu.
penganjur telah melabur sebanyak US$ 20 juta semperna perasmian Hotel Atlantis dan jangan sampai korang terbangun sudah...
nampak sangat kalau x da sejuta dalam poket (bukan bank) jangan harap nak landing atas katil hotel ni. US$ 24,000.00 sewa bilik satu malam. xkan nak dok satu malam ja... alang-alang seminggu la.

video

video
benda ni aku sedut dari website ni, nak lebih lanjut, disebalik tabir dengar kata pada sebelum kejadian, bot2 tidak dibenarkan berada dikawasan tersebut dalam jarak 2 batu nautika...hemm esklusif gila... klik la sini...

REVOLUSI PENGANGKUTAN AWAM MALAYSIA

bukan pembangunan ja yang kena maju beb, pengangkutan pun sama...
ok juga la pengangkutan bas Malaysia x begitu ketinggalan, bahkan makin maju dan bersaing sesama sendiri plak 2. Budaya hidup segan mati tak mau dan pun semakin pupus... bagusla dan teruskan lagi. berapa tahun ja lagi WWS 2020.



sejak tragedi Bukit Gantang kot revolusi bas malaysia nampak sangat2. makin banyak pengusaha bas beli bas baru.


aku x pernah nampak bas 10 tayar lagi kat malaysia ni. kuno nya aku...padahal ada




entah sejak bila ramai dah beralih kepada bas 2 tingkat.


nak salah siapa, bas yang tinggi atau jalan yang rendah.

jawapan: pemandu silap jalan...


aku tunggu bas macam ni plak... syarikat mana yang pertama.....

Koleksi lagi sempoi

Koleksi lagi sempoi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...