Mar 7, 2009

Tilt-Shift Photography

Ha... hari ni aku nak tunjuk n nak ajar sesuatu kat korang. Menarik beb... Taknakla cakap panjang2. Korang layan ja la...
Sebenarnya apa-apa saja boleh jadi kerdil... itu ja yang boleh aku cakapkan

macam nak jentik ja orang atas jalan 2

nak banyak lagi, search la tajuk Tilt-Shift Photography...

Bagaimana dorang buat? Nak try?
Aku boleh tunjukkan..............................teknologi Adobe Photoshop
hasil seni ini aku yang buat sendiri. x cedok dari mana-mana pun. cuma aku copy gambar ori ja. x la plagiarism sangat.
Lebuhraya Putrajaya




ejaz blur ikut kesesuaian dan kepadanan


ini tujuan nak bagi nampak ala kartoon sikit, pandai-pandai la ejaz...


ini pun sama, nak bagi nampak kartoon or lebih kurang la...
...DAN...
___siap___sori la gambar kecil... korang teropong la leklok. aku guna adobe photoshop cs3. hendak seribu daya, x hendak seribu dalih...hehehe

No comments:

Koleksi lagi sempoi

Koleksi lagi sempoi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...