Jun 12, 2011

Besi buruk pesawat MAS

gambar ini diambil dari forum skypercity.com. Tidak dimaklumkan di mana pesawat ini dilonggokan, tahun bila pesawat ini dibina. Hanya memaparkan gambar sahaja. 




itu pasal pesawat yang dibakul sampahkan, tapi yang bawah ni agak istimewa...


apalah sangat hanya ekor pesawat!
seiteGEUC1.jpg

tapi sebenarnya ia adalah ekor pesawat baru MAS Airbus A380. yang sekarang dalam proses pencantuman. Nantikan kemunculan pesawat baru A380 Malaysia Airlines tidak lama lagi.

3 comments:

budak.bandung.laici said...

nape tak letak kat muzium negra je..
mbazir betol.

bksempoi said...

eh, bukan membazir ni. mcm kita la juga, barang yg tak terpakai mesti dilupus kira dengan cara jual balik sebagai barang terbuang.

Daripada letak dimuzium lagi la membazir, kos pengangkutan lagi nak angkut g muzium.

Ini kira besi buruk yang telah dijual..

Lagipun tidak akan sesebuah syarikat akan membazir wang begitu sahaja kan. Tidakkah mereka sentiasa mementingkan keuntungan...

Amim said...

wahh bagus gak , lupus dapat duit . xde la membazir kan . huhu

Koleksi lagi sempoi

Koleksi lagi sempoi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...