Feb 20, 2009

APA YG AKU BUAT DLM BILIK KECIL TU...HA!

x buat papa pun... juz jalankan tugas apa yg disuruh buat.
betuahnyanya dan ini hari yg paling bermakna dlm hidup aku selama hidup di kampus dan kerja di sebalik tabir.
aku diarahkan utk handle bahagian tayangan multimedia utk Malam Penutup Minggu Ramah Mesra MPP (aku bukan MPP). betuahnya aku dpt masuk dlm kontin PTM Production yg selama ni lama aku pendam dlm benak kalbu aku. dh nak basi dah. nasib baik sempat.... TERIMA KASIH HAFIZ. arahanmu buat aku suka dan nak ja kau arahkan aku lagi buat keja yg sama...
malam 2 kemuncak segalanya, AJK lain tgh terkejar-kejar wat keja. x ketahuan aku tengok. aku relex ja. juz terperap, duduk dlm konti 2 sambil bertemankan walky talky n bagi arahan kat crew PTM apa yg kena tayang dalam majlis 2.
bebudak UMT, sapa xkenal ngan PTM. aku mmg suka sgt ngan depa sampaikan aku jatuh cinta ngan PTM. maklumla aku ni kan suka multimedia kreatif.
yg lecehnya, aku terpaksa tahan kencing aku dr mula majlis lagi sampai semua org blah. terseksa woi, jgn pikir senang keja ni. aku x bleh miss walau 1 saat pun majlis ni. klu idak lingkop...
aku kena hendle 2 skrin blah kanan. juz klik2 tikus n ready dengan tayangan multimedia sambil2 crew2 PTM handle depa punya kameraman.
yg aku nak hebohnya, ni la konti yg paling canggih penah aku masuk. seblum ni kat matrik, juz handle bhgn sound n lighting. suma benda2 alah 2 dh jd cm lab report, selamber badak ja aku handle. PAKARLA KONON>>>
untungnya jd bdk U. peluang dimana-mana saja, cuma x berapa nak nampak n x pandai nak mencapapkan diri ja...
lepas ni kena la aku mencapapkan lagi>>>>>>>>>>>>>>>

napa masih blue skrin lagi 2...




No comments:

Koleksi lagi sempoi

Koleksi lagi sempoi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...