Feb 20, 2009

Rekod dunia x rasmi



latest kertas dinding aku. saja aku hiddenkan ikon2 atasmeja aku. nampak semak sgt. AL-MAKLUMLA... aku ni kan kemas orgnya...




mak oi....




terkejut tenuk aku, pecah segala gelas kaca tatkala letupan sonic boom berlaku dlm benak aku. masa 2 aku tgh lepak kat library, maklumla... aku ni kan rajin orangnya. minat aku memang suka belek buku (klu x da keja len la) baca pun tgk tajuk yg suka. buku yg paling bangga aku baca SOLAS, UNCLOS, GMDSS dll, mesti korang tetanya "pa kejadahla 2" haaaa tu la yg wat aku bangga. bukan semua org tau ttg buku2 ni. bdk2 yg study bab2 laut n kapal ja yg tau. org len yg tau mmg paling excellent.


k bebalik pada cirta letupan sampai tergugat kelelakian aku. masa 2 aku bw laptop FERRARI aku, lupa plak nak bw wire, sambil2 leh la wifi. tengok astro dlm tenet. masa menunggu tuk startup kurang 53 saat. leh tahanla laju Vista Ultimate plak 2. yg tekejutnya aku tak penah2 aku tgk or dengar kat mana2 dunia ni bateri laptop leh tahan sampai 20jam lebih. dh leh catat dlm rekod dunia ni (vaio aku rasa dlm 17 jam gitu, klu x silap la)... aku pun pa lagi cepat2 print skrin n paste dlm format jpeg. nak tunjuk kat dunia yg laptop aku ni power. MACAM NGAN TUAN DIA :p


aku pun x sure camna benda ni leh jadi. lepas 2 cuba lg. N.............. jgan harapla... hampeh punya atasriba. klu idak leh la dpt publisiti x sengaja...


papun sekurang-kurang idup aku ni, dpt gak alami yg org len x dpt alamkan....



..SEMPOI book of record..

No comments:

Koleksi lagi sempoi

Koleksi lagi sempoi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...